Ravi ajal ilmub armuliini lähedal valulik kõva koorik ja ilmub väljaheide? Mis see on?

Ravi ajal tekivad rasvade lähedal tekkivad rasked kõvad kõõlused ja tühjenemine

Küsimus:

Tere! Minu nimi on Christina, ma olen 40 aastat vana. Nädal tagasi tegi kroonilise anaalse lõhenemise laser eemaldamine! Ravi pärast operatsiooni: Vitoli ravimküünlad, nitroglütseriini salvi (kuna ei tehtud spfinkterotoomiat), metüüluraktiili salvi, levomekooli, nistatiini ja doksübenet sisaldavaid tablette 3 korda päevas 5 päeva jooksul! 5 päeva jooksul on veri tugev, vere pole praegu vere järele, aga pärast seda, kui tualett läheb armide lähedal, on sel hetkel valulik kindel pitser (nagu naha all, mitte sinine, nagu hemorroidid, kuid kehas), mis kestab kuni õhtusöögini, sel hetkel on kerge tühjenemine kujul põrn ja lima (väga vähe, sõna otseses mõttes 3 match head)! Pärast lõunasööki kaob valu, induratsioon ja tühjenemine! Mis see võib olla ja kuidas seda lahendada! Tänan teid nii palju!

Vastus:

Taastumine on 4-5 nädalat, seega tõenäoliselt pole veel midagi kohutavat. On oluline pesta kaaliumi permanganaadiga 2-3 korda päevas, saate Gepatrombin G-tüüpi salvi ühendada toopiliselt.

Like this post? Please share to your friends:
Lisa kommentaar

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: